266,95 zł
Cena regularna:
289,00 zł
64,05 zł
127,00 zł
172,00 zł
88,87 zł
239,37 zł
95,00 zł
114,73 zł
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
HMB liquid 100 ml TREC
Opis
HMB (ß-hydroxy-ß-metylomaślan) jest produktem metabolizmu leucyny. Suplement przeznaczony dla sportowców i osób obciążonych wysiłkiem fizycznym. HMB wzmacnia system immunologiczny oraz obniża poziom cholesterolu. Podczas intensywnego treningu HMB przeciwdziała zniszczeniom mięśni, minimalizuje redukcję białek oraz pomaga w naprawie tkanki mięśniowej.
Jego zadanie to ochrona białek mięśniowych przed rozpadem oraz stymulowanie do czerpania energii z zapasów tłuszczowych, dzięki czemu efektywnie wspomaga regenerację mięśni i wymusza redukcję tkanki tłuszczowej. HMB znacznie zwiększa efektywność spożywanych białek. Stosując HMB można ograniczyć dobowe spożycie białka nawet do 1 grama na kilogram wagi ciała, przy zachowaniu podobnych rezultatów jak podczas diety wysokobiałkowej.
HMß wykazuje silne właściwości anaboliczne, dzięki czemu jest zdrową alternatywą dla niedozwolonych środków dopingujących. Jest najsilniejszym, dostępnym antykatabolikiem, hamującym zarówno katalobizm wysiłkowy, jak i powysiłkowy (nocny).
HMB w formie płynnej wysokie stężenie czystego HMB od 95% do 99%.
Postać gęstego i bardzo kwaśnego płynu.
Składniki: beta-hydroksy beta-metylomaślan,
Skład w 1 ml:
Wartość energetyczna w 1 ml: : 0,0 kJ / 0,0 kcal.
Białko 0 g
Węglowodany 0 g
Tłuszcz 0 g
HMB 1 ml
Jak stsosować HMB Liquid: Zalecana porcja produktu do spożycia w ciągu dnia to 3 ml (90 kropli).
W dni treningowe: HMB przyjmować 3 razy dziennie po 1ml (30 kropli) - najlepiej po przebudzeniu, bezpośrednio po treningu, oraz przed snem.
W dni odpoczynku: najlepiej 3 razy dziennie po 1ml (30 kropli) co 6 godz. pomiędzy posiłkami.
UWAGA! Nie stosować preparatu bez rozcieńczania.
Jednorazową porcję produktu 1ml (30 kropli) należy odmierzyć zakraplaczem i rozpuścić w minimum 100 ml płynu (najlepiej soku).
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.